Plog II

Het zou zo heel misschien een maandelijks dingetje kunnen worden, dat ploggen. Wat deed ik zoal op zondag 16 maart 2014? Niet bijster veel.

Koffie

Zoals zo veel zondagen begon de dag met koffie,

broodjes

 

En afbakbroodjes. Ik vind die ronde lekkerder, maar wat doe je eraan? Had ik zelf maar de boodschappen moeten doen.

papier

Bij het opruimen was ik een oud tijdschrift over boekbinden tegengekomen, en daardoor geïnspireerd besloot ik wat oud papier om te bouwen tot fotoalbumpje voor de rondslingerende polaroids.

Fotoboekje

 

Ik vind dat het mooi gelukt is.

stationDaarna was het tijd om naar het station te gaan, want er moest gereisd worden met het boekenweekgeschenk. Dat was toeval hoor, we hadden al plannen voor de boekenweek. Maar wel mooi meegenomen.

hoopvolle meeuwKun je raden waardit is? Die meeuw is een goede hint. Ik ken maar een stad waar ze speciale gemeentevuilniszakken hebben vanwege de meeuwen.

de BurchtLeiden dus. We zijn naar de Burcht geweest. Best een leuk café, maar daar kwamen we niet voor.

PopquizHet was weer popquiz! Altijd leuk, al was hij moeilijk dit keer. We werden zesde (van de twintig of zo). Ik vond dat helemaal niet slecht, maar mijn teamgenoten zijn verwend en eindigen meestal hoger. Mijn dag was al weel goed omdat er originelen van Nederlandstalige hits voorbijkwamen.

ZonsondergangToen we weer naar huis gingen was de zon alweer bijna onder.

Daarna hebben we ook nog hard op de bank gehangen en een boek gelezen, maar daar heb ik geen foto’s meer van. Misschien volgende maand.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

