Plog III

 

 

 

 

Wat voerde ik zoal uit op 22 april? Het was de laatste dag van de jaarlijkse paaswandeltocht met vrienden. Ik werd dus wakker in een fraai beukenbos.

DSCF6313

 

Mooi hoor, vers ontluikende beukenblaadjes. En hij bloeide ook nog, de boom.DSCF6315

Erik werd bij het afbreken van de tent lastiggevallen door een bloemenkrans en een fotograaf. Sorry Erik.

DSCF6321

Gelukkig konden we vrij snel op pad. Het was heerlijk weer, dus het liep lekker. Als je nog eens dicht bij huis door een mooie omgeving wil lopen moet je de omgeving van de Semois eens proberen, op de grens van België en Frankrijk.DSCF6322

Er was ook nog een stukje industrieel erfgoed (telt het als erfgoed als het nog gewoon in werking is?).DSCF6326

Maar vooral veel bospaadjes met fraai bemoste bomen.DSCF6327

We lunchten lekker in het zonnetje aan een rivier. Dit is vlak voor het watergevecht, maar daar zijn geen foto’s van omdat ik mijn camera in veiligheid heb gebracht.DSCF6334

We namen de bus terug naar ons beginpunt. Gelukkig waren we de enige reizigers, want met ons erin was de bus wel vol. En we stonken.DSCF6339

We eindigden in Bouillon op een terrasje, waar mijn lief niet op de foto wilde. En hij blokkeert ook nog het zicht op het fort.DSCF6342

Ik wilde wel op de foto.DSCF6348

Ugh, die duim… Hoeveel foto’s ik daar al niet van heb.

En eigenlijk volgde toen nog een autorit van drie uur, en een treinrit van een uur, en nog wat tent-uithangen-en-rugzak-uitschudden, maar daar heb ik geen foto’s meer van. So much voor het hardcore life logging. Volgende maand beter.

Geef een reactie

