Plog IV

Wat deed ik zoal op vrijdag 16 mei? Nou, ik vergat vooral veel foto’s te nemen. Maar dan had een reden.

De dag begon rustig genoeg, met wat snoeien. De forsythia kan er weer even tegen en hangt niet meer over de stoep heen.snoeiafval

Daarna heb ik een forste tijd voor mijn klerenkast doorgebracht.

outfit

Zwarte rok? Te somber.

outfit

Blauwe jurk dus maar.

panty

Groene panty? Te frivool.panty

Blauwe panty? Hm, net niet de goede kleur blauw.panty

Zwart dan maar.outfit

En bij nader inzien ook maar een ander vestje. Wara meteen een knoop vanaf sprong, maar die zat er snel genoeg weer aan.DSCF6455

De middag was ik in Deventer. Waarom, daar doe ik geen uitspreken over. Al had het wel wat te maken met mijn leesvoer.leesvoer

Op de terugweg dacht ik er zowaar aan om een foto te nemen. Wel net op een suf stukje, maar ik had geen tijd om terug te lopen naar het leuke stukje park, want mijn trein ging bijna.
park

Thuis nog een rondje door de stad gemaakt om wat foto’s met het Beest te maken. Twee kilo camera, daar krijg je wel schouderspieren van.Widelux

Thuisgekomen gekookt, met onder andere fijngehakte bloemstelen wat ik eerst dacht dat knoflook was, maar wat bij nader inzien eerder lenteui bleek. Ook lekker.uienprut

 

En de rest van de avond vergat ik weer foto’s te nemen. Maar het kwam neer op voor de tv hangen en een X-Men film te kijken.

Geef een reactie

