Plog V

Wat deed ik zoal op woensdag de 18e juni?

De woensdag is mijn vrije dag, dus mogelijkheden zat. Maar het was wat miezerig weer ’s ochtends, dus aanvankelijk deed ik niet zo veel spannends.

DSCF6517

Ik at een afbakbroodje.

DSCF6520

Ik vouwde de was op.

DSCF6519

Deed de afwas.

DSCF6518

Maakte een foto van de jam die ik afgelopen week allemaal heb gemaakt.

DSCF6521

Toen was het alweer lunchtijd. Een boterham met kaas, en een met zelfgemaakte jam van aardbeien uit eigen tuin.

Gelukkig klaarde het op, want ’s middags had ik van alles in de stad te doen. Ik vergat wel mijn digicam, maar gelukkig had ik wel een Polaroidcamera bij me, kon ik toch nog wat foto’s maken. Niet te veel, want die film is niet goedkoop. Het gemeentehuis waar ik mijn paspoort ging verlengen staat er dus niet op.

Polaroid Colorpack 80 met Fuji FP-100 film.

De kaasboer waar we daarna langs gingen wel.

Polaroid Colorpack 80 met Fuji FP-100 film.

Toen naar de bieb, en langs het tuincentrum om een cadeautje voor mijn broer te kopen, die is jarig geweest. Samen in één foto, voor de creatief (en de goedkoop).

Polaroid Colorpack 80 met Fuji FP-100 film.

Volgende halte was de moestuin, om het avondeten te oogsten. Sla en tuinbonen, lekker.

DSCF6523

Mooi op thuis tijd voor het voetbal.

DSCF6522

Maar daar geef ik niks om, dus ik ging gewoon de was ophangen. Maar toch mooi dat we gewonnen hebben, dat scheelt chagrijnige koppen om me heen.

DSCF6524

De rest van de avond ging op aan blogstukjes schrijven met een biertje erbij, mezelf zoals elke maand voorhoudend dat ik de volgende keer echt wat meer foto’s moet maken op een plogdag..

Geef een reactie

