Plog VI

Wat voerde il uit op dinsdag 22 juli 2014? Niet zo veel spannends. Het was een gewone werkdagDSCF6535

Ontbijt. Belangrijkste maaltijd van de dag. Met kaas.

DSCF6536

O shit, zo laat al! Dan moet ik weg.

DSCF6537

 

Naar het station.

DSCF6538

Amsterdam.

DSCF6540

Aan het werk dan maar. Vandaag mocht ik heel heel PowerPoints coherent opmaken. Bleugh.

DSCF6541

Van het schaap moet ik even pauze nemen. Oke dan maar.

DSCF6542

Hoogtepunt van de werkdag: couscouslunch. Normaal eet ik niet achter mijn bureau hoor, maar vandaag kwam het toevallig even zo uit.

DSCF6543

De Tour de France biedt wat afleiding bij nog meer PowerPoints. Hup Lau!

DSCF6544

Collega Robin houdt het voor gezien.

DSCF6545

En dat vind ik ook wel een goed idee.

DSCF6546

 

Iemand heeft een mooie tekening gemaakt in het steegje naast mijn huis.

En toen ging ik nog allerlei leuke dingen doen, zoals uitvinden hoe de Bluetooth op mijn telefoon werkt, en film kijken bij de buren (Trafic van Tati, niet zijn beste, maar wel heel amusant), maar daar heb ik zoals gebruikelijk weer geen foto’s van.

Geef een reactie

