Plog IX

Wat deed ik zoal op maandag 20 oktober? Gewoon, werken.

RIMG1213

De dag begon met een bammetje. Met zelfgemaakte hazelnootpasta, al zie je dat niet aan de boterham. Het is ook meer gruis dan pasta, maar wel lekker. RIMG1214

Toen was het tijd om te gaan. Het is al weer donker ’s ochtends. En ik moest ook nog omfietsen vanwege een wegomleiding. Het leven gaan niet altijd over rozen.

RIMG1216

In Amsterdam was mijn fiets weer eens goed ingebouwd. Ik hoop dat in de herfst weer iedereen met de tram gaat en er meer ruimte in de fietsenrekken komt. Maar dat hopen al die andere fietsers misschien ook wel. composite

Op kantoor vermaakte ik me even met het maken van een compositiezelfportret, waarbij ik een erg lullig gezicht trok en mijn knieën vergat. En mijn tenen ook, maar dat geeft niet, want nu zie je niet dat ik een enorme kras in mijn schoen heb.RIMG1221

An die Arbeit dan maar.RIMG1222

Op tijd pauzeren is belangrijk.RIMG1225

Mijn lief had gevulde koeken gebakken en er mij een mee gegeven. Hij was heerlijk.RIMG1223

De lunchpauze was voor een rondje Vondelpark. RIMG1224

Kijk nou wat een mooi weer! Vanaf morgen gaat het regenen. raam

Meest opwindende moment van de dag: er werd een steiger afgeleverd naast het pand. Alweer. Maar blijkbaar was het een foutje, want een kwartier later werd hij weer ingeladen.RIMG1229

Op weg naar huis beginnen de bomen in de Minervalaan alweer aardig kaal te worden. RIMG1230

 

Thuis gekomen meteen mijn band opgepomt. Dat klinkt daadkrachtig, maar ik vergeet het al weken. Nu zie je trouwens toch nog die kras in mijn schoen.

Nou ja, en de rest van de avond heb ik eigenlijk voornamelijk achter de computer gezeten, maar daar heb ik geen foto’s van, want hoeveel foto’s van beeldschermen wil je hebben?

Geef een reactie

