Plog X

Wat deed ik op donderdag 18 december? Nou wat ik op alle donderdagen doe: werken. RIMG1500

Eerst maar een bammetje. Belangrijkste maaltijd van de dag.

RIMG1501

Superdonker nog op weg naar het station.RIMG1502

De nieuwe fietsenstalling is wel eindelijk af. Zonder afdakje, zoals de oude nog wel had. Die zullen ze wel hebben omgesmolten tot extra rekjes.

RIMG1503

In Amsterdam stond de zingende kerstboom er weer. Het is een wat slechte foto, omdat ik er pas aan dacht toen ik al bij mijn fiets was, en geen zin had om terug te lopen. Die kerstboom, dat is dus een mevrouw in een groot pak, die om kwart over acht ’s ochtends bij windkracht 5 in de motregen iedereen heen opgewekt een fijne dag, en fijne kerst stond te wensen, en vervolgens in een kerstlied uitbarstte. Ze staat er elk jaar wel een keer.

RIMG1504

Ik was niet de enige die naar zijn werk ging.

RIMG1505Wat een stralende kerstsfeer weer op kantoor. 
1

De outfit voor vandaag. Ik heb alleen mijn torso wat te kort gemaakt zie ik. Nou ja.RIMG1511

Sinds de vorige plog heb ik een extra beeldscherm weten te snaaien van de oude werkplek van een ontslagen collega. De een zijn dood etc.RIMG1512

Nooit te hard werken natuurlijk.

RIMG1515Koffie dan maar. Never a dull moment hoor, mijn werk.

RIMG1513O kijk, een ijsvogel!
RIMG1514

Onee, het was een boekje met allemaal mooie natuurfoto’s, een eindejaarscadeautje van een een van de drukkers waar we mee werken.

RIMG1517

Tegen vijf uur werd het al weer aardig donker. Donkerder dan het op deze foto lijkt, want de digicam heeft de neiging mijn foto’s te overbelichten.
RIMG1518

Kijk, het was echt wel donker.RIMG1519’s Avonds nog even de lunch voor de volgende dag gemaakt. Over deze noten en vruchten kwam nog een laag snijbiet. De rest van de avond heb ik voornamelijk zitten lezen (en Jelly Splashen), maar daar zijn geen foto’s van.

 

Geef een reactie

