Plog XII

Ach kijk, een plog-jubileum. Vorig jaar in februari begon ik. Ergens heb ik er eentje overgeslagen, daarom is dit toch plog 12 in plaats van 13. Nounou, tjongejonge. En wat deed ik dan, op die jubileumdag 19 februari?

RIMG1662

Goed ontbijten natuurlijk, da’s belangrijk.

RIMG1663

De dag begon maar grijzig en onscherp. Ik had dan ook niet zo goed geslapen.RIMG1665

In Amsterdam kwam ik nog een nieuwe Laser 3.14 tegen. Ik had de schutting al een tijdje in de peiling, en nu stond er dus wat op inmiddels.RIMG1666

Blij ei.RIMG1667

Er moest gepland worden. Alles lijkt zowaar redelijk op schema te liggen. Vooralsnog.

RIMG1668

Mijn inspirerende uitzicht. Het is een nieuwe uitzicht sinds de vorige keer, ik ben naar een ander bureau verhuisd. Meer collega’s om me heen, wel gezellig.RIMG1669

Tegen lunchtijd was het zowaar mooi weer geworden. Fris, maar wel stralend blauw.RIMG1672

Mijn nieuwe fiets. Die ga ik een dezer dagen nog eens heel erg kwijt raken in het fietsenrek op het station, want hij is wat minder herkenbaar van kleur dan de vorige. Vandaar ook het ducttape op het zadel, voor de herkenbaarheid.

RIMG1673

Wachten op de trein naar huis.RIMG1674

Thuis propte ik heel veel spullen in een rugzak.Het lijkt te passen, maar er zal nog meer bij moeten.RIMG1676En ik maakte de lensdop nog vast aan mijn Diana Mini. Ik verlies hem steeds en ik zag van de week dat er al een flinke kras op de lens zit. Deze kras is nog te overzien, maar het moet niet erger worden.

En toen was ik wel weer klaar met foto’s maken. Tijd om de camera aan de oplader te leggen om de batterij zo vol vogelijk te maken voor komende week.

 

Geef een reactie

