Plog XIII

Wat voerde ik uit op 18 maart 2015?

De dag begon met koffie.Koffie

Daarna kon ik aan de slag met de appie-moestuintjes. Nu de actie is afgelopen geven ze die bij bakken tegelijk weg. Nu maar hopen dat het allemaal opkomt.

moestuintjes

 

Er moest vandaag ook gestemd worden. Zowel de provinciale staten als het waterschap hebben een stem van me gekregen.

stembiljet

 

Er was een nieuwe toko in de buurt gekomen, dus die hebben we eens even gecheckt. Het is een leuke, dus we hebben bruut fungeshopt. Daar gaan we vaker komen! Als ie het volhoudt dan, de straat waar ie zit is niet echt een bruisend winkelhart. Aan ons zal het niet liggen in elk geval.

tokobuit

De schuur begon wat vol te raken met flessen oude fotochemie, dus maar eens een rondje afvalpunt gedaan.chemie

En toen was ik ook in de buurt van de kringloopwinkel, dus daar ben ik ook nog maar even langsgegaan. Er hing een fraaie oude schoolkaart, maar hij was te duur voor een impulsaankoop. En er waren ook al geen leuke camera’s.schoolkaart

Dan maar naar de echte moestuin, alwaar alles vooralsnog hardnekkig weigert op te komen. Nou ja, wat spinazie en een paar tuinbonen wel, maar de rest groeit nog voor geen meter. Nou ja, het is nog vroeg…echte moestuin

En er was wel nog wat te oogsten: wat overwinterde preien en aardperen. prei en aardperen

’s avonds nog een filmpje ontwikkeld, met oploskoffie met soda, raar maar waar. Hij is heel aardig gelukt (maar nog niet ingescand).
caffenol-ontwikkeling

Alleen de soda deed wat raar. Hij moet goed droog zijn, maar toen ik een schep in de oven zetten om te drogen, werd hij spontaan kletsnat. Raar! Dat deed ie een paar dagen geleden nog niet. Maar goed, ik had nog een beetje droge soda, en met een schepje extra deed ie het toch.soda drogen

En de rest van de avond ging op aan me groen en geel ergeren aan slap lullende politici.slap gelul

Geef een reactie

