Plog XV

Wat voerde ik zoal uit op donderdag 21-5? Meh, niet zo veel spannends.

Mooi weer buiten

Het was weer eens heerlijk weer. Jammer dat ik gewoon moest werken.

outfit compositie

Dit had ik aan.

Kunst!

Het is weer ArtZuid in Amsterdam, dus langs de hele route van station naar kantoor staan nu kunstwerken. Dit is een van de leukere.

Rustig in het Vondelpark

 

In het Vondelpark was het drukker dan het op deze foto lijkt.

kantoor

En daar waren we alweer op kantoor.

Rustig kantoorHet was maar rustig. Fijn, want zo kon ik lekker veel doen. Het is druk.

Nog steeds mooi weer

Om vijf uur was het gelukkig nog steeds mooi weer.

Station Zuid

Ik trok een sprint om de trein te halen, maar dat was niet nodig, want hij had vertraging.

Blauwe regen

Thuis was het ook mooi weer. De blauwe regen staat er mooi bij, en ruikt ook nog lekker.

FIlmstroken

’s Avonds ben ik film gaan inscannen. Met wisselend succes. Een rolletje dat ik ergens gevonden had was helemaal niet belicht, bij het tweede rolletje had ik de camera laten vallen, die was opengesprongen, en dus had de helft van de foto’s lichtlekken, en een derde rolletje was al 25 jaar over datum. Nog een wonder dat er beeld op te zien was.

Hele oude diafilm

 

Dat was een brug over de Rijn.

Lief op de bank

Terwijl ik scande zat mijn liefje op de tablet te candycrushen.

En dat was de dag. Ik heb het al vaker gezedg: ik leid een woest en meeslepend leven…

 

Geef een reactie

