Echo: Cape

In een grijs verleden (nou ja, vorig jaar nog) kwam ik vaak op rockfestivals. Op het Belgische Rock Werchter ben ik bijna 20 keer geweest, waarvan een groot aantal keren met dezelfde groep mensen (oud-studiegenoten van mijn lief). In de loop der tijd zijn er in die festivalgroep vaste patronen gesleten, die nu in steen gebeiteld zijn. H regelt de koffie, P bakt eieren, D neemt de partytent mee, dat soort dingen.

Bij het doorbladeren van mijn festivalfoto’s kwam ik nog een minipatroon tegen: A neemt een regencape mee, en als het regent schuilt T bij A. Toen ik de tweede foto nam realiseerde ik me het al: volgens mij heb ik deze foto al eens gemaakt. En inderdaad dus.

Schuilen in 2014. Snapsight onderwatercamera met Lomography CN 800 film.

Schuilen in 2014. Snapsights onderwatercamera met Lomography CN 800 film.

Het is dat het lang niet bij alle edities van Werchter regende, anders had ik deze foto vast nog vaker kunnen maken. Of er nog meer bij zullen komen is de vraag. We worden ouder, kinderen en banen beperken, de mogelijkheden, en de meeste bands hebben we allemaal al wel een keer gezien. Been there, done that. Maar wie weet, misschien komen er nieuwe festivals, zeg nooit nooit.

Schuilen in 2016. Snapsight onderwatercamera met Lomography CN 800

Schuilen in 2016. Snapsights onderwatercamera met Lomography CN 800

Geef een reactie

